Online Marketing Academy este un proiect susținut de către cei de la Google, în colaborare cu câteva facultăți de la noi din țară. Cursurile sunt gratuite și au loc o dată pe săptămână, timp de 5 săptămâni, urmând ca la final să se dea un examen din “Na, ce-ați înțeles?”
Google e atât de mare încât nu mai are nevoie de nicio prezentare. Cel puțin pentru mine. Când am văzut afișul, mintea mea s-a simplificat la maxim și au rămas funcționale doar operațiunile de bază. Sigla Google -> înscrie-te -> gratuit -> DA!!! Pe moment, nu m-am gândit nici că mă poate învăța ceva foarte util, nici că aș cunoaște oameni mega smart și nici că ar fi un mare plus în CV. Putea fi vorba și despre cursuri de olărit subacvatic, că tot m-aș fi înscris.
Cum a fost? Foarte bine, bineînțeles. Azi ne-a vorbit Bogdana Butnar, o tipă care mie personal îmi place foarte mult. Am asistat la o scurtă introducere în ale marketingului online, am auzit niște chestii pe care le știam deja și am auzit niște foarte multe alte chestii despre care habar n-aveam. Efectul ROPO, long tail, AdEX, cloud computing sau The zero moment of truth.
Aș mai povesti despre lucrurile nou aflate, însă pentru astfel de informații, vă sfătuiesc să intrați pe site-uri mai specializate, ale oamenilor care chiar se pricep 😀 Eu sunt încă la început… Entuziasmată, ca un copil înainte de vizita la Disneyland.
Buna,
Si eu sunt inscris la Online Marketing Academy, dar, din pacate, am lipsit la a treia sedinta. Am vazut pe net ca trebuie sa creem un cont AdWords si performanta lui va conta la examen, dar nu stiu despre ce este vorba. Imi poti oferi mai multe detalii, te rog? Ce anume trebuie sa facem cu acel cont?
Mersi,
George
Buna,
La a treia intalnire am primit cartea din care trebuie sa invatam pt examen si ne-au mai dat un card cu un cod pe care sa il folosim cand ne deschidem contul de Adwords, pentru a putea beneficia de o reducere.
Eu inca nu am facut asta, dar din cate am inteles trebuie sa incepem o campanie pentru un anumit site (pe care il alegem noi, in functie de preferinte) si ei ne vor puncta in functie de eficacitatea reclamelor pe care le vom crea – cat de potrivite au fost cuvintele cheie, cat de bine am ales textul pentru reclama si cat de bun a fost Quality Score-ul per total. Inca nu ne-au spus modalitatea prin care vor sti ce campanie a facut fiecare dintre noi, insa banuiesc ca le vom oferi noi aceste informatii la sfarsitul celor 6 saptamani.
Sper ca ti-am fost de ajutor, George! Ne vedem joi 🙂